OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

1. Základní údaje

Kontaktní údaje:

název společnosti: PPS Gastro, s.r.o.

sídlo společnosti: Praha 8, Lindnerova 998/6

kanceláře a sklady:Jindřicha z Lipé 2662, 47001 Česká Lípa

IČO:246 60 086

DIČ:CZ24660086

 

Mail: Info@ppsgastro.cz

hot line: +420 724 209 610

 

Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 3 dnů.

 

Společnost je zapsána do Obchodního rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C 164123

A) Peněžní ústav pro platbu v českých korunách :

Peněžní ústav: Unicredit bank, s.r.o.
Číslo účtu: 5252525252/2700

2. Objednávka zboží

Seznam zboží na stránkách www.gastronejlevneji.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky. Tu doporučujeme provést buď emailem, nebo telefonicky.

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a dalších poplatků jsou součástí těchto podmínek a zákazníkovi budou zobrazeny při odeslání objednávky v internetové obchodě www.gastronejlevneji.cz.

Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Objednávka zboží je závazná od okamžiku odeslání potvrzujícího e-mailu dodavatelem.

Kupující uskutečněním závazné objednávky zároveň stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami

3. Zrušení objednávky

Objednávku je možné bezplatně zrušit nebo změnit až do okamžiku její expedice. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.

4. Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho typu, dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 14ti pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, pokud ze závazného potvrzení objednávky nevyplývá lhůta jiná. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

5. Způsob dodání zboží, ceny dopravy, osobní odběr a montáž

a) Ceny dopravy a možnosti doručení

  • Při nákupu zboží se výše ceny dopravy odvíjí od součtu hmotností Vámi objednaného zboží
  • V případě dobírky je k ceně počítány náklady na přepravu /tab. Viz níže/

Pro přepravu zboží používáme služeb přepravních společností PPL. Naše firma si vyhrazuje právo měnit způsob přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

Doručení zásilky je běžně kamkoliv po České Republice v pracovní dny do 24 hodin od nakládky a na Slovensko v pracovní dny do 48 hodin od nakládky. Zároveň je zákazníkovi zaslán email s informací o odeslání zásilky a předpokládaným datem doručení.

Pro zjištění ceny dopravy zadejte vybrané položky do košíku. V nákupním košíku již poté uvidíte cenu dopravy přímo na Vámi vybrané položky.

Ceník dopravy po ČR přepravní službou PPL

 

Váhový rozsah

Cena dopravy s DPH

0 – 8kg

90,- Kč

8,1 -35kg

120,- Kč

35,1 - 50 kg

260,- Kč

50,1 kg a více

540,- Kč

Doprava do ostatních zemí je zajištěna individuálně na základě dohody se zákazníkem.

Upozornění - při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

b) Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést na provozovně dodavatele V Č.Lípě, Jindřicha z Lipé 2662. PSČ 47001 /obch.dům Banco/

Při osobním odběru platí zákazník za objednané zboží hotově nebo částku uhradí předem poukázáním na účet dodavatele. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny

Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu7 mi pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.

Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout. Převzetím zboží a úplným zaplacením kupní ceny přechází na kupujícího vlastnické právo ke zboží.

Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, v rámci vyplnění objednávky na wwwgastronejlevneji.cz.

c) Montáž

U některých výrobků je třeba provést montáž. Ta sice není náročná, ale doporučujeme obrátit se na odborníky. V případě Vašeho zájmu Vám rádi montáž zajistíme.

 

7. Způsob uhrazení ceny za zboží

Dodavatel nabízí kupujícímu tyto možnosti platby:

1) Hotově na provozovně dodavatele. Při tomto způsobu platby je nutné zboží uhradit v plné výši, pokud se kupující a dodavatel nedohodnou jinak.

2) Dobírkou v místě předání prostřednictví zásilkové služby

3) Platba převodem, kdy částka bude dodavateli pukázána předem na účet pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje. Jako variabilní symbol uvádějte vždy číslo objednávky!!!

Daňový doklad zpravidla zasíláme pouze elektronicky, pokud se dodavatel a kupující předem nedohodnou jinak. Ten po vytištění splňuje veškeré náležitosti daňového dokladu, který lze evidovat a účtovat dle platných zákonů. Elektronický způsob zasílání daňových dokladů je plně akceptován všemi finančními úřady v České republice, šetří náklady na straně dodavatele i odběratele, hlavně však naše životní prostředí. Z výše uvedených důvodů již klasickou papírovou fakturu standardně neposíláme.

Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy a jsou zajištěny individuálně na přání zákazníka.
8. Výměna zboží

Výměna z důvodu doručení nesprávného, poškozeného nebo nekompletního zboží

Kupující musí informovat dodavatele telefonicky nebo e-mailem o zjištěné vadě nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení zboží.

Kupující odešle zboží zpět dodavateli a to na náklady kupujícího. Vrácené zboží zůstává majetkem kupujícího do doby zaslání nového zboží nebo jiného zboží ve stejné hodnotě.

Poštovné za novou expedici hradí dodavatel

9. Vrácení zboží, odstoupení od smlouvy

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu info@ppsgastro.cznebo písemně v provozovně dodavatele.

Při odstoupení se doporučuje uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky, které postrádají tyto doklady a ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány ,budou vráceny odesílateli.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů ).

V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.

Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

Všechny záruční reklamace, kde se závada projeví do 30 dnů od převzetí zboží budou dodavatelem řešeny výměnou zboží za nový kus. Pokud zboží není v daný moment na skladě, bude v nejkratším možném termínu objednáno, nebo umožněn výběr jiného zboží ve stejné hodnotě. Pro zrychlené řešení reklamace výměnou za nový kus musí být reklamované zboží vráceno v originálním obalu a kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, manuálů, atd.). Garance výměny se nevztahuje na mechanické poškození nebo poškození, které vzniklo při používání výrobku k jiným účelům než ke kterým byl vyroben. Poštovné za novou expedici hradí dodavatel.

10. Reklamace

Záruční doba a záruční list

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je 24 měsíců. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). V případě, že je zakoupené zboží používáno pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, činí záruční doba 12 měsíců ode dne doručení objednaného kupijícím.

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.gastronejlevneji.cz, dodavatel doporučuje zaslat e-mail s předmětem "reklamace", kde do zprávy e-mailu uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu. Zásilky, ze kterých není patrné, proč byly dodavateli zaslány budou vráceny odesilateli.

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

 

11. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.

Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@psgastro.cz, nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.

12. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.

Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Na veškeré obchody uskutečněné s dodavatelem se vztahuje platný právní řád České republiky. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.gastronejlevneji.cz stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek